Op deze pagina vindt u alle informatie over onze algemene voorwaarden, door de consument geplaatste bestellingen, levertijden en contactgegevens. Graag willen wij transparante en duidelijke communicatie bieden omtrent onze diensten en producten.
Artikel 1 | Algemeen
De algemene voorwaarden omschreven in dit artikel gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn en de cliënt waarop Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn deze voorwaarden van toepassing heeft verklaard. De cliënt gaat akkoord met de algemene voorwaarden bij het maken van een afspraak of het plaatsen van een internetbestelling.
Artikel 2 | Identiteit van de ondernemer
Handelsnaam: Beauty Garage Apeldoorn
Vestigingsadres: Hoog Buurloseweg 27, Ugchelen
Postcode: 7339 EK
Bereikbaarheid en/of openingstijden: maandag t/m donderdag 10:00-21:00, vrijdag & zaterdag van 10:00 tot 17:00
E-mailadres: info@lisakoppe.nl
KVK-nummer: 94720738
Btw-identificatienummer: NL005106122B83
Artikel 3 | Inspanningen schoonheidssalon
- De aanwezige schoonheidsspecialiste van Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn zal de behandeling(en) naar beste inzicht, met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren.
- De cliënt zorgt ervoor dat alle informatie die van belang kunnen zijn voor een goede en veilige uitvoering van de behandeling, zoals bijvoorbeeld allergieën of zwangerschap, tijdig aan de schoonheidsspecialiste worden vermeld.
- Niemand werkzaam bij Beauty Garage Apeldoorn is aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan doordat de cliënt is uitgegaan van (door de cliënt verstrekte) onjuiste en/of onvolledige gegevens.
- De aanwezige schoonheidsspecialiste van Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn zal de cliënt inlichten over de financiële consequenties van de wijziging van de behandeling.
Artikel 4 | Afspraken
- De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, uiterlijk vierentwintig uur voorafgaande aan de afspraak aan de contactpersoon van Beauty Garage Apeldoorn melden.
- Als de cliënt deze verplichting niet, of niet tijdig nakomt mag schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn 50% van het geboekte tarief voor de behandeling factureren.
- Als de cliënt meer dan vijf minuten later dan de afgesproken tijd aankomt in de salon, mag de schoonheidsspecialiste de verloren tijd inkorten op de behandeling zonder het afgesproken tarief aan te passen.
- Als de cliënt bij meer dan 15 minuten later dan de afgesproken tijd in de salon aankomt, mag Beauty Garage Apeldoorn de gehele afspraak annuleren en toch 50% van het tarief van de geboekte behandeling aan de cliënt factureren.
- Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk voorafgaande aan de afspraak aan de cliënt melden.
- Zowel cliënt als schoonheidsspecialiste hoeven zich niet aan de verplichtingen van artikel 4.1 tot en met 4.5 te houden, als zij verhinderd worden door overmacht. In dit geval omvat overmacht datgene wat de wet en jurisprudentie er over zegt.
Artikel 5 | Betaling
- Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn vermeld de tarieven voor zowel producten als behandelingen op de website en in de salon zelf. De gemelde prijzen zijn inclusief 21% BTW.
- Aanbiedingen zijn geldig in de looptijd zoals staat aangegeven en/of zolang de voorraad van de producten strekt.
- De cliënt dient na afloop van de behandeling, voor het verlaten van de salon, de betaling van de behandeling en eventuele producten te voldoen.
Artikel 6 | Beschadiging en/of diefstal
- Beauty Garage Apeldoorn heeft het recht om van de cliënt een schadevergoeding te eisen als, de cliënt meubilair, producten of apparatuur heeft beschadigd.
- Beauty Garage Apeldoorn meldt diefstal altijd bij de politie.
Artikel 7 | Privacy & Persoonsgegevens
- De cliënt voorziet de schoonheidsspecialiste vóór en/of bij de eerste afspraak van alle gegevens, waarvan de schoonheidsspecialiste aangeeft dat deze noodzakelijk zijn.
- De schoonheidsspecialiste neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op en verwerkt deze in haar klantenbestand.
- Beauty Garage Apeldoorn behandelt de vertrouwelijke gegevens van haar cliënt volgens de richtlijnen die omschreven staan in de Wet Bescherming Persoonsgegevens.
- Beauty Garage Apeldoorn zal gegevens van de cliënt nooit verkopen of verhuren aan derden.
- Beauty Garage Apeldoorn is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt met de schoonheidsspecialiste heeft gedeeld tijdens de behandeling.
- De geheimhoudingsplicht vervalt als, op de grond van een wettelijke bepaling en/of rechtelijke uitspraak de schoonheidsspecialiste verplicht is om deze vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Artikel 8 | Kosten in geval van herroeping
- Als de consument gebruik maakt van haar herroepingsrecht, zijn de kosten van de terugzending voor de rekening van de consument.
- Als de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 30 dagen) na ontvangst van de retourzending terugbetalen.
Artikel 9 | Aansprakelijkheid
- Beauty Garage Apeldoorn is niet aansprakelijk voor schade van welke aard dan ook, ontstaan doordat de schoonheidsspecialiste is uitgegaan van door de cliënt verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over bijvoorbeeld lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, bepaalde werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
- Beauty Garage Apeldoorn kan niet aansprakelijk gesteld worden voor diefstal, beschadiging of verlies van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegebracht naar de salon.
Artikel 10 | Herroepingsrecht
- Bij een online aankoop heeft de consument de mogelijkheid om de overeenkomst (zonder opgave van redenen) te ontbinden gedurende 14 dagen, mits de producten ongebruikt zijn. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product.
- Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De consument zal het product slechts in die mate uitpakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of ze het product wenst te behouden.
- Als de consument gebruik maakt van haar herroepingsrecht, zal zij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat/verpakking, zorgvuldig aan de ondernemer retourneren.
- In verband met houdbaarheidsdata op de producten van Absolution, mogen deze alleen worden geretourneerd mits de dop er nog niet af is geweest.
Artikel 11 | Uitvoering & Levering
- De schoonheidsspecialiste/ondernemer zal zo zorgvuldig mogelijk te werk gaan bij het uitvoeren van bestellingen.
- Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
- Beauty Garage Apeldoorn zal geaccepteerde bestellingen uiterlijk binnen 14 dagen verzenden tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Als de bezorging vertraging ondervindt of indien een bestelling slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 14 dagen nadat de bestelling is geplaatst bericht.
- De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden, als de bestelling nog niet is verzonden.
- In geval van ontbinding volgens artikel 7.4 zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk terugbetalen (uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding).
- Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. In overleg met de consument wordt het besluit genomen of de consument een vervangend product toegestuurd krijgt, of dat het betaalde bedrag van het product wordt teruggestort.
- De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de consument.
Artikel 12 | Klachtenregeling
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen werkdagen na ontvangst van de klacht beantwoord.
- Mits een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 werkdagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument zijn of haar oplossing kan verwachten.
Artikel 13 | Behoorlijk gedrag
- De cliënt behoort zich binnen de salon en het terrein waarop de salon gevestigd zit te gedragen volgens algemene aanvaarde normen.
- Als de cliënt na gewaarschuwd te zijn, onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de schoonheidsspecialiste van Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn het recht de cliënt toegang tot de salon en het terrein waarop de salon gevestigd zit te weigeren zonder verdere opgaaf van redenen.
- Bij Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn wordt gewerkt volgens de hygiëneregels van de HAM code voor schoonheidsspecialistes.
Artikel 14 | Recht
- Op elke overeenkomst tussen Schoonheidssalon Beauty Garage Apeldoorn en de cliënt is het Nederlandse recht van toepassing.
- De algemene voorwaarden van de onderneming/schoonheidssalon zijn gepubliceerd op de website van Beauty Garage Apeldoorn.